شرح وظايف
- رعايت كليه ضوابط تدوين شده جهت تكريم ارباب رجوع وجلوگيري از اتلاف وقت مراجعين .
- پذیرش بیماران بستری و بررسی مدارک بیماران در زمان پذیرش.
- تشکیل پرونده به همراه ثبت اطلاعات دقيق هویتی بیمار مطابق مدارک معتبر طبق مقررات و ثبت آدرس دقيق و شماره تلفن و ثبت مشخصات همراه بیمار.
- اخذ رضايت نامه هاي مورد نياز از بيماران يا سرپرست قانوني آنان.
- رعايت كليه موارد خواسته شده از سوي سازمانهاي بيمه گر طرف قرارداد .
- ارائه گزارش عملكردكتبي ماهيانه به مقام مافوق .
- انجام كليه امور محوله از سوي سرپرست مربوطه.
- برخورد مناسب با بیمار و راهنمایی مراجعین جهت ارجاع به واحدها و بخشهای مختلف.
- اخذ رضایت نامه های لازم در پشت برگ پذیرش طبق قوانین و مقررات.
- ارسال پرونده بیمار و راهنمايي بيمار به بخش بستري پس از اطمینان از آمادگی پرسنل بخش برای پذیرش بیمار.
- ایجاد ارتباط منطقی با بخش جهت مبادله اطلاعات بیماران.
- همکاری و ارتباط نزدیک با پرسنل واحد مدارک پزشکی و سایر بخشها.
- رعايت حسن برخورد و روابط عمومی بالا برای برقراری ارتباط صحيح با ارباب رجوع و پرسنل.
- صدور قبض و صورتحساب جهت خدمات ارائه شده به بیماران.
- ارزيابي مستمر فرايندهاي جاري سيستم پذيرش و ارائه راه كارهاي مناسب جهت ارتقاء مستمر فرايندها.
- پيش بيني و برآورد تعداد فرم هاي مورد نياز جهت پذيرش بيماران براي مدت 6 ماه.
- تنظيم نهايي ليستها و آمار و گزارشات لازم در زمينه شغل مورد تصدي و ارائه آن به مسئول مافوق.
- ارتباط و هماهنگي با واحد امور مالي و واحد اسناد پزشكي در خصوص تائيد برخي از اعمال جراحي بيماران تحت پوشش بيمه و اطلاع از انواع بيمه هاي طرف قرارداد و وضعيت قراردادهاي قبلي ( تمديد يا لغو قرارداد ).
- انجام كليه فعاليتهاي مرتبط با شغل مورد تصدي تحت نظارت مسئول مافوق.
- شركت در كلاسهاي آموزشي و جلسات.
- راهنمايي بيماران جهت به همراه داشتن مدارك مورد نياز و انجام اقدامات پاراكلينيكي قبل از بستري شدن.
- ارتباط و هماهنگي لازم با مسئول مافوق در خصوص اطلاع و اجراي آخرين بخش نامه ها و دستورالعمل هاي صادر شده جهت تشكيل پرونده و بستري بيماران.
- انجام ساير امور محوله طبق نظر مافوق.