دکتر امیررضا  خدامان

دکتر امیررضا خدامان

ریاست بیمارستان دکتر شریعتی فسا

شماره داخلی: 210
تلفن: 071- 53314684

شرح وظایف ریاست بیمارستان:

  • پاسخگويي به مشكلات خارج از بيمارستان كه مرتبط با درون سازمان باشد .
  • بررسي، مطالعه و پيشنهاد راهكارهاي لازم به منظور رعايت استانداردهاي حرفه اي كه در جهت مراقبت از بيماران استفاده مي شود (رضايت مشتري گرا)
  • جلب همكاريهاي برون سازمان
  • پيشنهاد توسعه، يا تغييرات ساختماني و عملكردي بيمارستان و هماهنگي با مسئولين مافوق
  • مشاركت در كميته ها و جلسات و ارائه راهكارهاي علمي و عملي مناسب جهت بهبود و ارتقاء كيفيت خدمات
  • نظارت بر حسن انجام خط مشي اجرايي بيمارستان در قالب سياستهاي استراتژيك دانشگاه و مسئوليت هدايت بيمارستان در اجراي برنامه هاي مصوب دانشگاه و هيئت امناء
  • هدايت و هماهنگي فعاليتهاي آموزشي، اداري، تحقيقاتي و درماني بيمارستان
  • ايفاي نقش رابط بين بيمارستان و ساير واحدها و دانشكده ها به منظور توجه به سياستهاي كلي آموزش دانشجويان
  • اعلام پيشنهادات و نظرات اصلاحي در مورد فعاليتهاي بيمارستان و ارسال آن به مقامات ذيربط
  • پيشنهاد بودجه ساليانه بيمارستان و نظارت بر هزينه ها
  • مسئوليت و نظارت بر امور مالي و اداري بيمارستان
  • انتخاب مسئولين مجرب و صالح در بخشهاي مختلف بيمارستان
  • نظارت بر مراقبت صحيح از بيمار
  • نظارت بر پيش بيني نيروي انساني و ساير نيازهاي بيمارستان و پيشنهاد آن به مقامات مسئول در دانشگاه
  • نظارت بر عملكرد مديريت و مدير پرستاري بيمارستان و ساير كاركنان تحت سرپرستي
  • كنترل و نظارت بر عملكرد واحدهاي تحت سرپرستي
  • انتصاب و عزل كاركنان
  • شركت در سمينارها و كنگره ها و ارائه گزارش به مقام مافوق
  • انجام ساير امور محوله طبق دستور مقام مافوق
  •  

تحصیلات

متخصص اعصاب و روان

  طاهره مصلح

طاهره مصلح

مدیر داخلی

شماره داخلی: 210
تلفن: 071-53314684

شرح وظایف مدیر داخلی بیمارستان:

  •  نظارت کامل بر امور اداری و مالی بیمارستان و همچنین نظارت بر تنظیم بودجه واحد های مربوطه
  • انتخاب مسئول مجرب و صالح در بخش های مختلف بیمارستان و هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان
  • هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان، بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و پیراپزشکی 
  • شرکت در جلسات هیات رئیسه، تحول اداری، آموزش، کمیته های بیمارستانی و غیره
  • کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان، تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
  • تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستان و نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها
  • تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد  و راه حل مناسب جهت ارائه به ریاست بیمارستان
  • ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیت ها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی و تقسیم فعالیت ها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان  
  • نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی و ایجاد تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان
  • شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستان ها از طرف ستاد مرکزی و معاونت های دانشگاه
  • مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخش های مختلف بیمارستان
  • هماهنگی با مترون بیمارستان در بخش های درمانی و واحدهای مربوطه و ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش
  • هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی، مصرفی و تعمیرات دستگاه ها و رفع نواقص دستگاه های بخش های مربوطه
  • نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان، پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر و پیگیری جهت تهیه لیست پرداخت های پرسنلی و پرداخت به موقع
  • پیگیری جهت رضایتمندی بیمار، مددجو، همکاران و خانواده تحت سرپرستی
  • نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت سرپرستی، نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی ، صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها و صدور دستورالعمل ها و ضوابط مربوطه
  • سازمان دهی فعالیت های مربوطه،  تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
  • شرکت در سمینارها، کمیسیون ها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق
  • مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار بر اساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر اجرای طرح های تهیه شده و جاری در واحدها
  • جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان، تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت ارائه به مقام مافوق
  • مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی، غذایی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرح های مربوط به خرید، توزیع، نگهداری و کنترل آن ها به منظور استفاده صحیح از وسایل
  • برنامه ریزی طرح های بیمارستانی کوتاه و درازمدت و فعالیت های مراکز درمانی با توجه به امکانات هر یک از آن ها در مواقع ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران        
  •  

تحصیلات

کارشناس پرستاری

  امان اله آلسعدی

امان اله آلسعدی

مدیر امور عمومی

شماره داخلی: 211
تلفن: 071- 53314684

شرح وظایف:

  • رعایت قوانین ونظام اداری سلسله مراتب طبق چارت تشکیلاتی 
  • نظارت بر کار پرسنل تدارکات و تقسیم کار بین کارپردازان وایجاد هماهنگی لازم
  • نظارت بر امور بهداشتی و نظافتی کل بیمارستان
  • نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات اداری در کلیه واحدهای بیمارستان
  • نظارت بر ورود و خروج کلیه پرسنل بیمارستان و محاسبه تأخیر در ورود و تعجیل در خروج از حسابداری
  • نظارت بر تهیه و ارائه بموقع گواهی انجام کار و اضافه کار و نمرات طرح پرکیس کارکنان بیمارستان
  • نظارت بر تهیه و ارائه بموقع کارکرد پزشکان  ونمرات ارزشیابی کارکنان بیمارستان
  • نظارت بر رعایت لباس فرم کلیه پرسنل بیمارستان
  • شرکت در کمیته های بیمارستانی
  • اقدام جهت ارزشیابی کل پرسنل از طرف مشمولین واحدها و ارزشیابی پرسنل تحت سرپرستی    
  • نظارت بر امور واحد خدمات و بهبود ارائه آن
  • نظارت بر امور واحد بایگانی جهت اجرای صحیح بایگانی اداری و حفظ مکاتبات
  • نظارت بر امور واحد کارگزینی  در ارائه احکام ، پرونده پرسنلی مرخصی ها و فرمهای پرسنلی
  • نظارت بر امور کار دبیرخانه وماشین نویس جهت ثبت صحیح نامه های وارده و خارجه و اقدام نامه ها
  • نظارت بر امور واحد نقلیه و کنترل پرسنل و وسایط نقلیه
  • هماهنگی امور واحدهای کارگزینی ،دبیرخانه ، بایگانی ، نقلیه ، خدمات ، نامه رسانی و ...(طبق تشکیلات سازمانی)
  • ایجاد هماهنگی کلی بین واحدهای اداری با کلیه واحدهای بیمارستان
  • نظارت دقیق بر اشتغال کلیه افراد بیمارستان جهت اقدامات اداری و پرسنلی طبق دستورالعمل
  • انجام سایر امور محوله با درخواست مسئول ما فوق
  • توجه کامل به مستندات و دستورالعملهای سیستم مدیریت کیفیت

تحصیلات

کارشناس ارشد مدیریت اجرایی

  عالیه عباسی

عالیه عباسی

مدیر خدمات پرستاری

شماره داخلی: 256
تلفن: 071-53350117

شرح وظايف مدير خدمات پرستاري (مترون):

  •  برنامه ريزي در زمينه هاي ارتقاء كيفي و بهبود مستمر فعاليت هاي ارائه خدمات مددجويان
  •  گردآوري اطلاعات از:
  • - مركز شامل: نمودار سازماني مصوب، هدف، نوع فعاليت، گزارشات ماهيانه و ساليانه، گزارش حسابرسي پرستاري، پرونده هاي كاركنان، مصاحبه با كاركنان
  • - مددجويان: بر حسب نوع بستري، نياز مراقبتي، خدمات ارائه شده
  • - منابع شامل نيروي انساني (پرستاران، بهياران، كمك بهياران، تكنسين ها و كاردان هاي اطاق عمل و هوشبري و ساير كادر وابسته) ساختار فيزيكي، امكانات و تجهيزات
  •  شركت فعال در نهادهاي سياستگزاري و ديگر كميته هاي درون سازماني، تعيين خط مشي و اتخاذ روش هاي مناسب و تعيين جدول زمان بندي براي رسيدن به اهداف مورد نظر
  • تعيين اهداف (كوتاه مدت، ميان مدت، دراز مدت ) مبتني بر نيازها جهت تامين حفظ و ارتقاء سطح سلامت و رفاه اجتماعي مددجو، بيمار با توجه به خط مشي هاي مركز متبوع و پيشنهاد به مقامات ذيربط
  • برنامه ريزي جهت تشكيل و شركت در كميته هاي خاص با شرح وظايف مدون (آموزشي، پژوهشي، كنترل و نظارت كنترل عفونت و … )
  • تدوين و اجراي برنامه هاي آموزش به بيمار و خانواده در سطوح مختلف پيشگيري  وايجاد هماهنگي و مشاركت فعال در برنامه ريزي هاي بهداشتي، درماني و توانبخشي مركز
  • مشاركت در تنظيم بودجه جهت فعاليت هاي مركز وتعيين و پيشنهاد بودجه مورد نياز و اولويت بندي آن جهت اجراي برنامه هاي پرستاري
  • برنامه ريزي جهت پيشگيري از عفونت(کنترل عفونت)   وانجام برنامه ريزي و همكاري با ساير واحدهاي ذيربط در جهت ارتقاء دانش و مهارت حرفه اي كاركنان پرستاري
  • برآورد نيروي انساني مورد نياز بخش هاي پرستاري در سطوح مختلف براساس استانداردهاي علمي و تعيين حدود و انتظارات در رده هاي مختلف شغلي با توجه به امكانات و شرح وظايف مصوب
  • بكارگيري نيروي انساني براساس توانايي افراد در شيفت هاي مختلف كاري  و پيشنهاد انتصاب و انتقال كاركنان تحت نظارت به رياست مركز جهت واحدهاي ذيربط
  • رهبري و هدايت واحدهاي ذي ربط در جهت تحقق اهداف سازماني و ارائه الگوي مناسب پرستاري با برقراري ارتباط موثر، عملكرد مطلوب، حسن رفتار شغلي و 
  • اتخاذ تدابير لازم و ارائه راهكارهاي اساسي در جهت ايجاد تقويت انگيزش در كاركنان (تشويق و تنبيه) گروه پرستاري و تصميم گيري در مورد مرخصي ها، ماموريت ها و … كاركنان گروه پرستاري
  • اداره جلسات داخل و خارج مرتبط با وظايف واحدها ، اداره جلسات اختصاصي و ويژه در جهت حل مشكلات واحدهاي ذيربط با بهره مندي از فن آوريهای علمي حل مساله
  • تامين نيازهاي اموزشي كاركنان شامل: آشناسازي پرسنل جديدالورود با مقررات و خط مش ها

 

تحصیلات

کارشناس پرستاری

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: