• 1401/08/12
  • - تعداد بازدید: 265
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

شرح وظایف کارگزین

 

  • تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال ، ترمیم حقوق ، مرخصی ، معذوریت  ، ترفیع ، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام ما فوق طبق مقررات
  • انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می شوند (پایان طرح خدمت ، بازنشستگی ، فوت)
  • برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
  • نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب و گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان
  • پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تأخیر در ورود دارند
  • اقدام در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان
  • صدور احکام افزایش  سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین و    مقررا ت مربوط 
  • تهیه خلاصه سوابق پرسنلی جهت صدور احکام ارتقاء گروه پرسنل
  • تهیه ضوابط و دستورالعملهای لازم
  • اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیرلازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
  • شرکت در جلسات مختلف بر حسب نیاز  
  • پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تأمین این احتیاجات
  • مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
  • اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
  • تهیه گزارشات لازم جهت ارائه به مقام ما فوق 
عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: