آمار و مدارک پزشکی
معرفی و شرح وظایف
نام و نام خانوادگی: محبوبه شاه حسینی
مدرک تحصیلی: لیسانس مدارک پزشکی
سمت: مسئول بایگانی
تلفن مستقیم: 53350115-071
شماره داخلی: 219
شرح وظایف کارشناس آمار مدارک پزشکی
- تهیه و تنظیم آمار ماهیانه بخش های بستری و سرپایی (پارکلینیک ها )
- تهیه و تنظیم و تجزیه و تحلیل شاخص های آماری سالیانه
- پاسخگوئی به سازمانهای مختلف و واحدهای بیمارستان در مورد آمارهای درخواستی با هماهنگی مسئول مربوطه
- ارسال آمار به سایر مراکز تحت پوشش دانشگاه بر حسب ضرورت با هماهنگی مسئول مربوطه
- ثبت اطلاعات در کامپیوتر (در صورت وجود )
- پاسخگوئی به محققان در زمینه اطلاعات آماری
- بایگانی آماری واحدهای مختلف بیمارستان
- جمع آوری اطلاعات مربوط به بیماران فوت شده و بایگانی مدارک فوت آنها
- خارج نمودن کارتهای ایندکس بیماران ترخیص شده از فایل جاری
- راهنمایی و کمک به کارآموزان رشته مدارک پزشکی
- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام ما فوق
- تعیین و تنظیم آمار روزانه بخشهای بستری
شرح وظایف بایگان مدارک پزشکی
- تفکیک و تنظیم پرونده های تحویل گرفته از حسابداری ترخیص
- تفکیک پرونده ها براساس شماره قدیم یا جدید
- پوشه کردن پرونده ها با شماره جدید
- الصاق گزارش آزمایشگاه – رادیولوژی – پاتولوژی در پرونده بیماران
- انجام امور بایگانی پرونده ها بر اساس روش استاندارد تعیین شده
- پاسخگویی و همکاری با پزشکان –محققان و دانشجویان مراجعه کننده به واحد جهت امور تحقیقاتی و آموزش
- بایگانی پرونده های اورژانس و سرپایی
- بایگانی کارت ایندکس بیماران در فایل های مخصوص
- گرفتن نقص پرونده ها و ارسال پرونده های دارای نقص به بخشهای مربوطه جهت رفع نقص
- ثبت ورود و خروج پرونده ها در واحد
- تشکیل پرونده سفید برای بیماران بستری – سرپایی یا اورژانس
- تحویل پرونده های مختومه به بایگانی راکد با اجازه مقام ما فوق
- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام ما فوق